Cursos en línia gratuïts en upvx.es

man-324103A l'abril comencen dos cursos MOOC en línia gratuïts que poden ser interessants per als treballadors PAS i PI de la Universitat. Els cursos als quals ens referim són: - Cercar i gestionar informació electrònica de forma eficaç - Excel En edicions anteriors, més del 70% dels alumnes enquestats van reconèixer haver après bastant o molt amb el curs, mentre que tan sols un 0,26% va declarar no haver-ho fet. Per exemple, ací teniu alguns dels comentaris arreplegats en acabar el curs: “Ja ho vaig dir en un post anterior, és el millor curs online que he realitzat mai, i porte molts fets en altres plataformes”. “Moltíssimes gràcies a tots. Als professors, perquè seria meravellós que tots els professors foren la meitat de bons explicant, tant en els vídeos com aclarint tots els dubtes i per tot l'esforç que comporta un curs com aquest, per acceptar crítiques i errates i solucionar-les sempre de la millor forma possible”. “Acabat!! Enhorabona als creadors de tan fantàstic curs. He après i gaudit molt”. En http://upvx.es disposes de tota l'oferta formativa MOOC de la Universitat Politècnica de València UPV. Recorda: els cursos no suposen cap despesa, són gratuïts! Encara estàs a temps d'inscriure't!