Obert el termini d’inscripció al 2nd International Seminar: Internationalising learning: English as a Medium of Instruction (EMI)

La Universitat Politècnica de València ha organitzat, per al pròxim 30 i 31 de març, un seminari internacional que pretén analitzar noves estratègies i nous reptes que milloren la internacionalització de les universitats. En aquesta ocasió, el seminari se centrarà en els treballadors de la universitat (PDI i PAS) L'objectiu és promoure l'adquisició de la llengua, així com les competències pedagògiques per al desenvolupament professional dels membres de la comunitat de la Universitat, sent aquests dos components estratègics d'internacionalització. Per a més informació accedir a la web de l'esdeveniment prement ací.